Bedrijfspand verhuren
Bedrijfspand verhuren
Het verhuren van een bedrijfspand of kantoorruimte kan een slimme zet zijn. Of je nu voor rendement gaat of omdat je de waarde van je pand wil behouden. Bovendien voorkom je met verhuur van je bedrijfsobject risico’s zoals verpaupering of criminaliteit.
Bij Adriaan van den Heuvel Makelaars & Adviseurs bieden we alle ondersteuning die je nodig hebt.
Voorbereiding bij het verhuren van een bedrijfspand of kantoorruimte
Wil je je bedrijfsruimte verhuren? Dan zijn er veel zaken waar je rekening mee moet houden. Daarom beginnen we altijd met een intakegesprek. Aan de hand van dat gesprek en een bezichtiging ter plaatse stellen wij een vrijblijvend advies op. In dit advies geven wij onze visie op het onroerend goed, inclusief een heldere onderbouwing, (markt)analyse en plan van aanpak.
Besluit je na ons advies je bedrijfspand of bedrijfsruimte te huur te zetten?
Besluit je na ons advies je bedrijfspand of bedrijfsruimte te huur te zetten? Dan stellen wij een gedetailleerd verhuuradvies voor je op. Dan weet je meteen waar je aan toe bent.
Om dat goed te kunnen doen, is het essentieel om de waarde van het object goed in te schatten. Daar hebben we onze taxateurs voor. Zij zijn ingeschreven bij de kamer ‘bedrijfsmatig vastgoed’ van het NVRT. Ook zijn zij lid van NVM-business. Bovendien zijn ze TMI en REV gecertificeerd. Kortom: je kunt rekenen op een deskundig en eerlijk advies.
Nadat het verhuuradvies is opgesteld, stellen we een opdracht tot dienstverlening op en
zetten we de juiste marketingtools in om jouw object onder de aandacht te brengen. Wij regelen de bemiddeling met potentiële huurders en zorgen ervoor dat de huurovereenkomst helemaal klopt. Tenslotte doen we een eindinspectie. Zo zijn we er zeker van dat alles goed verloopt.
Plan een vrijblijvend intake gesprek
We beginnen altijd met een intakegesprek. Aan de hand van dat gesprek en een bezichtiging ter plaatse stellen wij een vrijblijvend advies op. In dit advies geven wij onze visie op het onroerend goed, inclusief een heldere onderbouwing, (markt)analyse en plan van aanpak.